mm

onsdag 7. mars 2012

iHerb x 2

I går kom det 2 pakker fra iHerb til meg! Skikkelig halleluja stemning i heimen :-)


 Pakke nr 1 inneholdt:


     Now Foods, Solutions, Rose Hip Seed Oil, 1 fl oz (30 ml)
Rosa Mosqueta Olje skal gjøre underverker for huden - tørr hud, arr og andre hudplager... Verdt et forsøk...

      Special, Aubrey Organics, Rosa Mosqueta Night Crème, Dry Skin
Gratis prøve... 
Kjempegod i Kokos Granola!
Jeg bruker Hampfrø i smoothies, på frokostblanding, i bakst... Skikkelig Supermat - proppfulle av godsaker...
Kjempeflott å bruke i stedet for hvetemel.
Begynner å merke effekten av Spirulina, og må si det er herlig!!




Pakke nr 2 inneholdt:


    Vivani, 100% Organic Dark Chocolate with 85% Cocoa, 3.5 oz (100 g)
Kjempegod... Bruker ofte være utsolgt, så jeg passer på å bestille når den er inne.
Gratis prøve med Gojibær. Nydelige i frokostblanding, kaker, som snacks... Og supersunne!
Jeg elsker Pukka te, og denne var nydelig...


Tenkte å prøve meg på sjokolade konfekt, og da skal kakaosmør være flott å bruke.


Supert for å holde orden på vitaminer og kosttilskudd...


Perfekt størrelse til jobbsalaten f. eks. Disse har skrulokk, noe jeg synes er genialt! Da slipper en bekymre seg for om lokket er skikkelig på ;-)


Sett med 2 bokser. Fine matbokser til jentene.


Skal du bestille varer fra iHerb må du gjerne bruke koden min TOV581 og få 5 $ i rabatt.

8 kommentarer:

  1. Jeg skjønner meg verken på iherbs næringsinnholdtabeller eller net-carbs... så, hvor mange net-carbs er det i det kokosmelet? :o
    Bor i London, og har nesten panikk over at jeg når som helst kan gå tom for kokosmelet fra Amanprana.
    Hvordan er det ellers, sammenlignet med Amanpanas kokosmel?

    SvarSlett
  2. På iHerb kan du trekke fra fiberinnholdet. Kokosmelet inneholder da 3 gram karbo pr serving som er 30 g.
    Har ikke prøvd Amanpanas kokosmel, men ser at dette inneholder 4 gram pr 100 g.
    Litt karbohydrater å spare altså, men man bruker gjerne ikke så store mengder ;-)

    Tove

    SvarSlett
  3. <3 iHerb <3
    Det er alltid jubel når de små pakken dukker opp i posten! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant ;-) Elsker iHerb...

      Tove

      Slett
  4. Takk for tips - akkurat som jeg ikke handler nok på iherb fra før... ;)

    Roseolje og pukka te i bestilling - blant annet. Har nettopp spist opp en sånn mørk sjokolade som du har fått. Nam... Deilig med hjemmelagd også da..

    SvarSlett
    Svar
    1. Har forsøkt Roseoljen en stund nå, og må si den har gjort underverker for min tørre hender :-) Kan virkelig anbefales!
      Sjokoladen er god ja, men er enig i at hjemmelaget er best ;-)

      Ha en flott dag!

      Tove

      Slett
  5. Hvor mange karber er det i hele sjokoladen ?

    Mille

    SvarSlett
    Svar
    1. Hele sjokoladen inneholder kun 15 g karbo, så denne kan man kose seg med med verdens beste samvittighet :-)

      Ha en fin dag videre Mille!

      Tove

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.